همکاری فرمانداری شمیرانات پیرامون تامین آب شرب شهرک خوب بوده است
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

همکاری فرمانداری شمیرانات پیرامون تامین آب شرب شهرک خوب بوده است

 

کدمطلب

ویژه 8

تاریخ درج مطلب

24 / 05 / 93 

نویسنده

 ستاد مرکزی

 

بنا بر اعلام نماینده سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک قائم (عج) در هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) در بحران آب شهرک اعلام کرد:

 

همکاری فرمانداری شمیرانات پیرامون تامین آب شرب شهرک خوب بوده است اما از آنجایی که به جهت جابجایی به تانکرهای ظرفیت بالایی نیازمندیم.

آب شرب شهرک توسط تعاونی تصفیه با همکاری فرمانداری شمیرانات در بحران کم آبی شهرک تأمین می شود اما از انجایی که جابجایی این آب ها روزانه توسط تعداد کمی از تانکرهای ظرفیت 12000 لیتری صورت می پذیرد همچنان ما با بحران آب دست و پنجه نرم می کنیم.

 

 ایشان با تاکید بر این که این بحران آب فقط به متعلق به شهرک نیست افزود بحران آب در سطح کشور جاری است اما چون منابع آبی شهرک محدود و توسط قنات و چاه ها تغذیه می شود مشکلات و بحران های آب این شهرک جدی و وصف ناپذیر می باشد.

 

همچنین در حال حاضر در صدد هستیم تا با بکار گیری تانکر های ظرفیت بالاتر تأمین آب شرب شهرک را از وضعیت بحرانی به وضعیت مطلوب تری برسانیم.

ضمناً با توجه به این که بحران آب همچنان در سطح شهرک حکم فرما شده است لطفاً در مصرف آب صرفه جویی کرده تا کمتر با قطع مکرر آب مواجه شویم

  

 همچنین باهمت شورای اجرایی سامانه و بنا به درخواست شما ساکنین محترم آقایان ساحلی ، علیزاده به عنوان نمایندگان ساکنین شهرک قائم (عج) در سامانه اطلاع رسانی شهرک قائم (عج) و هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) حضور داشته تا منعکس کننده ایمیل ها و پیامک های شما عزیزان به مسئولین مربوطه باشند

 

 و من الله توفیق - مدیریت سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک قائم ، مهندس ناظمی

=================================================

قابل توجه بازدید کننده محترم : از دو طریق میتواند اقدام به ارسال پیامک کنید:

1- به صورت دستی به سامانه ارسال پیامک کنید که در این روش می بایست شماره 50002030306699 را در محل مورد نظر درج کنید

2- در صورتی که می خواهید از طریق بارکد هوشمند اقدام به ارسال پیامک کنید ، نیاز است نرم افزار بارکد خوان روی گوشی خود نصب باشد و کد زیر را اسکن کرده و به صورت اتوماتیک بدون نیاز به وارد کردن شماره سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک خود کنید

 

ارسال پیام و نظرات به 

sh.qaeim@gmail.com

سامانه پیامکی

50002030306699


c3.png (136×61)

 





برچسب‌ها: شهرک قائم,

جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir