در صدد هستیم وضعیت روشنی از شهرک به شهروندان اطلاع دهیم
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

در صدد هستیم وضعیت روشنی از شهرک به شهروندان اطلاع دهیم

 

کدمطلب

2131

تاریخ درج مطلب

31 / 05 / 93 

نویسنده

 ستاد مرکزی

 

مهندس ناظمی مدیریت سامانه شهرک قائم طی بیانه ای ضمن تشکر از استقبال بی نظری که در سطح محله از سامانه اطلاع رسانی شهرک شده است،افزود شوراهای اجرایی و محتوایی و سایر زیر مجموعه های این سازمان در 30 ام مرداد ماه جلسه ای انعقاد گردید.

ایشان با اشاره به محتوای این جلسه افزود ، در این جلسه سه محوریت کلی مورد بحث با حضورین مسئولان ارشد منطقه صورت پذیرفت، که میتوان به مشکلات ساکنین و نحوه رسیدگی توسط مسئولان و پاسخگویی و همچنین اطلاع رسانی دقیق، اشاره شد.


ایشان طی رایزنی های انجام شده با مسئولان فرهنگی ، اجتماعی شهرک در جلسه 30 ام مرداد ماه را نقطه روشنی در شفاف سازی بعضی از مسائل پشت پرده وضعیت کنونی شهرک اشاره کرد افزود ،مسائل خیلی پیچیده و غیر قابل ضحم در شهرک وجود دارد که این مسائل در صورت افشاء سازی به مسائلی غیر قابل پیشبینی تبدیل می کند که مهم ترین آن ها مسائل سند ها تفکیکی و حلقه چاه های آبی که در سطح شهرک غیر مجاز حفر شده است می توان اشاره کرد.

حوزه فعالیت شورای محتوایی سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک ، در امر افشاء سازی نیست اما در صورتی که صلاحیت بزرگان فرهنگی و اجتماعی ایجاد کند این افشاء گری ها صورت می پذیرد.

اما با تلاش و پیگیری ها صورت گرفته با پشتیبانی یکی از مراکز فرهنگی و اجتماعی شهرک در صدد هستیم مسائلی را به سمع و نظر شهروندان برسانیم که حق قانونی تمام ساکنین محترم این ناحیه از شهرداری منطقه یک می باشد.

شورای اجرایی در جلسه مذکور در صدد ایجاد راهکاری عمیق در امر اطلاع رسانی در بین شهروندان بود که استقبال خوبی از سوی مسئولین شهرک صورت پذیرفت

مدیریت سامانه اطلاع رسانی در پایان از تمامی هم شهرکی های محترم خواستار از ساکنین محترم گردید تا صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرید تا کمتر با قطع آب موجه شویم.

 همچنین باهمت شورای اجرایی سامانه و بنا به درخواست شما ساکنین محترم آقایان ساحلی ، علیزاده به عنوان نمایندگان ساکنین شهرک قائم (عج) در سامانه اطلاع رسانی شهرک قائم (عج) و هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) حضور داشته تا منعکس کننده ایمیل ها و پیامک های شما عزیزان به مسئولین مربوطه باشند

 

 و من الله توفیق - مدیریت سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک قائم ، مهندس ناظمی

=================================================

قابل توجه بازدید کننده محترم : از دو طریق میتواند اقدام به ارسال پیامک کنید:

1- به صورت دستی به سامانه ارسال پیامک کنید که در این روش می بایست شماره 50002030306699 را در محل مورد نظر درج کنید

2- در صورتی که می خواهید از طریق بارکد هوشمند اقدام به ارسال پیامک کنید ، نیاز است نرم افزار بارکد خوان روی گوشی خود نصب باشد و کد زیر را اسکن کرده و به صورت اتوماتیک بدون نیاز به وارد کردن شماره سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک خود کنید

 

ارسال پیام و نظرات به 

sh.qaeim@gmail.com

بارکد سامانه پیامکی

50002030306699


c3.png (136×61)

 







جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir