اطلاعیه شماره 5 هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) در جهت بحران فعلی آب در شهرک
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

اطلاعیه شماره 5 هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) در جهت بحران فعلی آب در شهرک

 

کدمطلب

ویژه 10

تاریخ درج مطلب

05 / 06 / 93 

نویسنده

 ستاد مرکزی

 

بنا بر اعلام نماینده سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک قائم (عج) در هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) در جهت بحران فعلی آب سطح شهرک به شرح ذیل اعلام کرد:

با تشکر از همکاری همه جانبه ساکنین محترم شهرک قائم(عج) در خصوص صرفه جویی آب ، با عنایت به این که وضعیت آبرسانی همچنان در حالت بحران است همکاری هرچه بیشتر تمامی ساکنین محترم در تأمین آب مصرفی و جلوگیری از جیره بندی و قطع مکرر آب مساعدت می نماید.


 

در این خصوص از کلیه ساکنین محترم در سطح شهرک در مصرف روزانه خود صرفه جویی را الگوی مصرف خود قرار داده تا آب شرب تا سایر ساکنین هم از این نعمت الهی بهرمند باشند. ضمناً همکاری همه جانبه فرمانداری شمیرانات در تأمین آب شرب همچنان بر قوت خود باقیست فلذا تانکرهایی که آب های تأمین شده را به مقصد می رسانند همچنان به صورت روزانه ولی دو بار در روز با ظرفیت 12000 لیترجابه جا می شوند که این امر وضعیت بحرانی شهرک را به وضعیت مطلوب نمی رساند.

بدین صورت از تمامی کسانی که در شهرک ساکن هستند تقاضا می شود از مصرف بیهوده آب ( شستشوی غیر ضرروی ، شستشوی خودرو ، آبیاری بیش از اندازه فضاهای سبز ) خودداری کرده و همکاری های شما ساکنین در مرحله اول باعث عدم قطع آب می شود.

 

 همچنین باهمت شورای اجرایی سامانه و بنا به درخواست شما ساکنین محترم آقایان ساحلی ، علیزاده به عنوان نمایندگان ساکنین شهرک قائم (عج) در سامانه اطلاع رسانی شهرک قائم (عج) و هیئت تصفیه تعاونی مسکن شهرک قائم (عج) حضور داشته تا منعکس کننده ایمیل ها و پیامک های شما عزیزان به مسئولین مربوطه باشند

 

 و من الله توفیق - مدیریت سامانه اطلاع رسانی مجازی شهرک قائم ، مهندس ناظمی

=================================================

قابل توجه بازدید کننده محترم : از دو طریق میتواند اقدام به ارسال پیامک کنید:

1- به صورت دستی به سامانه ارسال پیامک کنید که در این روش می بایست شماره 50002030306699 را در محل مورد نظر درج کنید

2- در صورتی که می خواهید از طریق بارکد هوشمند اقدام به ارسال پیامک کنید ، نیاز است نرم افزار بارکد خوان روی گوشی خود نصب باشد و کد زیر را اسکن کرده و به صورت اتوماتیک بدون نیاز به وارد کردن شماره سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک خود کنید

 

ارسال پیام و نظرات به 

sh.qaeim@gmail.com

سامانه پیامکی

50002030306699


c3.png (136×61)

 







جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir