نحوه شکایت از پیامک های تبلیغاتی
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

نحوه شکایت از پیامک های تبلیغاتی

اين خبر خوش براي شهرونداني است كه مدت‌هاست از سيل انبوه پيامك تبليغاتي مزاحم كه 24 ساعت شبانه‌روز به گوشي تلفن همراه‌شان سرازير مي‌شود به ستوه آمده‌اند بدون اين‌كه چاره‌اي براي خلاصي از اين مزاحمت‌هاي وقت و بي‌وقت داشته باشند. 

 
سرانجام گلايه‌ها و نارضايتي‌هاي شهروندان از ارسال انبوه پيامك‌هاي تبليغاتي مزاحم و كسر شدن مبالغ قابل توجهي به‌عنوان هزينه ارسال اين پيامك‌ها آن هم بدون در نظر گرفتن تمايل و رضايت مشتركان تلفن همراه، مسوولان دستگاه‌هاي متولي را به فكر راه چاره‌اي انداخت تا با راه‌اندازي سامانه‌اي براي دريافت شكايات به مطالبه بحق شهروندان در اين زمينه پاسخ دهند. 
  
شهروندان مي‌توانند با ارسال پيامك به سامانه 10001314 شكايات خود را از پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي دريافتي ثبت كنند، البته حتما بايد شماره پيامك ارسالي و متن آن را هم عنوان كنند تا بتوان به اين شكايت رسيدگي كرد. 
 
مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال به ارائه‌ دهندگان سرويس‌هاي ارزش افزوده تاكيد كرده حتما در پيامك‌هاي ارسالي درباره هزينه هر پيامك و شيوه قطع آن را در صورت تمايل نداشتن را به شهروندان اطلاع رساني كنند. 
 
راه‌اندازي سامانه ثبت شكايات از پيامك‌هاي تبليغاتي از آن جهت كه مطالبه و درخواست بحق مشتركان تلفن همراه از مسئولان دستگاه‌هاي متولي در اين زمينه بوده جاي تقدير دارد، اما به شرط اين‌كه موضوع صرفا به ثبت شكايت شهروندان پايان نيابد و به اين شكايات رسيدگي شود تا شهروندان اطمينان پيدا كنند كه اين اعلام شكايت صرفا اقدامي نمايشي نبوده و به اين شكايات ترتيب اثر داده مي‌شود.

 

=================================================

قابل توجه بازدید کننده محترم : از دو طریق میتواند اقدام به ارسال پیامک کنید:

1- به صورت دستی به سامانه ارسال پیامک کنید که در این روش می بایست شماره 50002030306699 را در محل مورد نظر درج کنید

2- در صورتی که می خواهید از طریق بارکد هوشمند اقدام به ارسال پیامک کنید ، نیاز است نرم افزار بارکد خوان روی گوشی خود نصب باشد و کد زیر را اسکن کرده و به صورت اتوماتیک بدون نیاز به وارد کردن شماره سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک خود کنید

 

ارسال پیام و نظرات 

سامانه 50002030306699


c3.png (136×61)

 







جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir