چگونگی مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پلاسکو
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

چگونگی مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پلاسکو

 

مجتبی عبداللهی گفت: با توجه به موافقت خانواده شهدا که در واقع درخواست داشتند که این مراسم چند روزی به تعویق بیفتد تا بتوانیم پیکر شهدا به صورت باشکوه‌تر و با حضور پیکر همه شهدا باشد و با توجه به اینکه پیکر دو تن دیگر امروز پیدا شد تصمیم گرفتیم چند روز مراسم را به تعویق بیندازیم تا بتوان به صورت یک جا شهدا را تشییع بکنیم. 
 
وی ادامه داد: البته همه اقدامات و کارهایی که باید انجام شود اتفاق افتاده بود. از همه دستگاه‌هایی که برای مراسم فردا تلاش و برنامه‌ریزی کرده بودند سپاسگذارم و امیدواریم در اولین فرصت این مراسم را برگزار کنیم. 
 
معاون شهردار تهران گفت: مکان و کیفیت مراسم هیچ تغییری نخواهد کرد و طبق همان برنامه‌‌ای که پیش از این اعلام شده بود انجام خواهد شد.

 

همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از خدمات رسانی ویژه مترو تهران به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

محمد احمدی بافنده ضمن  تسلیت و تعزیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم شریف ایران گفت: ناوگان مترو تهران آمادگی ارائه خدمات حداکثری به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را دارد. 
 
وی با بیان اینکه تا پایان مراسم پذیرش مسافر در تمام ایستگاه‌های خط 1 و 4 مترو تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد، تصریح کرد: برای انتقال شهروندان به سمت بهشت زهرا هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و در این راستا تمام قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد. 
 
به گفته احمدی بافنده، تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو رصد می‌شود و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد. 
 
وی با بیان اینکه ایستگاه تئاتر شهر که در مسیر مراسم قرار دارد سیاهپوش خواهد شد خاطر نشان کرد: پس از حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان قدیمی پلاسکو و در راستای نمایش بخشی از فداکاری و جانفشانی های آتش نشانان تصاویری با عنوان «قهرمان من» در ایستگاه‌های مترو تهران نصب شد همچنین در برخی از ایستگاه‌های پرتردد مانند ایستگاه تئاتر شهر، دفتر یادبودی برای ابراز همدردی و همبستگی مردم با قهرمانان آتش‌نشان باز شده است







جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir